afix_christine-schering
Contact met
Christine
Afix
  • Comeniusstraat 2C
  • 1817 MS Alkmaar
  • Nederland
Contact
afix_christine-schering

Christine Schering

Senior SEA Marketeer

christine.schering@afix.nl

Ze is een SEA specialist met een olifantengeheugen en wordt daarom ook wel Het Orakel genoemd door haar collega’s.

Blog
Waarom Afix kiest voor HubSpot
03 november 2021
HubSpot
Particle Particle Particle Particle
Blog

Waarom Afix kiest voor HubSpot

03 november 2021
HubSpot
Marketingbureau Alkmaar Marketingbureau Alkmaar Marketingbureau Alkmaar Marketingbureau Alkmaar

Sinds het begin van 2021 werken we bij Afix met HubSpot. And let me tell ya; We are sold! We lopen graag voorop en daar hoort een tool bij die dat goed bijbeent. Met kwaliteit als één van onze kernwaarden is het eisen- en wensenpakket dan ook ietwat ambitieus. HubSpot is met zijn gratis en gebruiksvriendelijke CRM-platform de absolute winnaar. Met krachtige software-integraties voor marketing, sales en service processen, die naadloos op elkaar aansluiten, kunnen we elke challenge nog beter oplossen voor onze partners. En dit is hoe.

HubSpot

  1. Website traffic omhoog
    Heb je een spatzuivere website, maar zijn er weinig waardevolle bezoekers te bekennen? Afix & HubSpot to the rescue. HubSpot inbound marketing helpt je te focussen om de juiste prospects naar je website te trekken door op het juiste moment, op de juiste plek aanwezig te zijn met de perfecte boodschap. Wedden dat die prospect binnen no-time een lead is?
  2. Leads in overvloed
    Eenmaal aangekomen op je website. Wat nu? Laat je die bezoeker rustig rondkijken of zorg je dat hij gericht actie onderneemt? Juist. Actie in die taxi. We kijken samen naar hoe we deze bezoeker (prospect) kunnen omzetten tot een potentiële klant (lead). Met de juiste content en een duidelijke call-to-action kan een bezoeker zijn contactgegevens moeiteloos delen. Hallo potentiële klant.
  3. Personalisatie was nog nooit zo makkelijk
    Waar eerst geen bezoeker te verkennen was, staan de potentiële klanten nu in de rij. Niet letterlijk natuurlijk, maar het is wel tijd om die klanten binnen te harken. Elke lead wil gepamperd worden, met andere woorden; deze wil persoonlijke aandacht. (Willen we toch allemaal?) HubSpot geeft je dé mogelijkheid om elke lead volledig te verwennen gedurende de gehele klantreis met een tailormade benadering. Eenmaal in jouw geautomatiseerde marketing funnel, komen ze er nooit meer uit.

CRM: ja of nee? Download de CRM checklist

Jij ontvangt van ons 7 vragen die je jezelf kunt stellen om een goede afweging te maken.



  1. Loyaliteit is een feit
    Je hebt de aandacht. Nu vasthouden. Want new business is leuk, maar een loyale klant is nog veel leuker. Én, een stuk goedkoper. HubSpot geeft je de mogelijkheid om jouw klanten realtime te monitoren en met de juiste boodschap en marketing automations te prikkelen om bij je terug te komen en dus herhaalaankopen te realiseren.
  2. Sturen met realtime data
    Het mooie van HubSpot is dat je altijd en overal inzage hebt in de status van jouw sales, marketing en service activiteiten. Realtime data at your fingertips. De reports en dashboard tool geven inzage in de voortgang van jouw doelstellingen. Samen analyseren we de data en resultaten van jouw activiteiten. Je ziet binnen no-time wat werkt en wat absoluut niet. Bijsturen op resultaat was nog nooit zo simpel en effectief.

Struggle jij met een van deze uitdagingen of wil je meer weten over HubSpot? Plan dan een vrijblijvende call in bij onze HubSpot specialist. Samen sparren we over de mogelijkheden en de juiste oplossing voor jouw uitdaging.