Vragen over Google Advertising? Neem contact met Kevin op!
Maximaal inzicht zorgt voor maximale resultaten.
Tagmanagement door AfixHet aantal marketingkanalen dat je als organisatie gebruikt, neemt toe en de klantreis wordt steeds ingewikkelder. Hierdoor worden er ook steeds meer tags op je website geplaatst. Met tagmanagement kun je alle tags op één plek beheren en implementeren.
Waardoor je sterke analyses kan opzetten en kansen kan spotten!
Ontdek de mogelijkheden voor jouWaar te beginnen? Een meetplan samenstellen die gebaseerd is op jouw doelstellingen. Op basis hiervan kunnen we heel duidelijk aanstippen welke conversies en events meetbaar gemaakt moeten worden. Maar daarvoor checken we natuurlijk eerst wat er reeds meetbaar is gemaakt. Zijn alle externe scripts juist ingeladen? Is je data nog verder te verrijken?
Daarbij kijken we ook naar hoe de data momenteel is ingericht. Is dit enkel Client-Side? Dan gaan we direct kijken naar de uitrol van Server-Side Tracking.
Meer weten over de toevoeging van Server-Side Tracking met de komst van het cookieloze tijdperk?
5 tips voor het cookieloze tijdperkWil je meer weten over hoe tag management jouw online marketing kan verbeteren? Neem contact met ons op en ontdek de mogelijkheden!
Regel je tagmanagement inWelke tools worden gebruikt voor Tagmanagement?
Google Tag Manager is een populaire tool, maar er zijn ook andere opties zoals Adobe Tag Manager.
Zijn er risico’s verbonden aan Tagmanagement?
Onjuiste implementatie kan leiden tot dataverlies of privacyproblemen, daarom is het belangrijk om zorgvuldig te werk te gaan en regelmatig audits uit te voeren.
Wat zijn de stappen om te beginnen met tagmanagement?
Stel een meetplan op, implementeer een tagmanagement tool zoals Google Tag Manager, voeg tags toe en monitor de prestaties.
Starten met tagmanagement!
Klaar om te starten met tagmanagement? Neem contact met ons op, om de mogelijkheden te bespreken voor jouw bedrijf of merk!