Toe aan een nieuwe website? Marleen helpt je graag.
Je website staat live – yes. Maar hoe verder? Je kunt pas weten wat wél en niet werkt, als je kijkt naar het gedrag van je bezoekers. Welke feedback geven zij?
Doen jouw bezoekers wat ze moeten doen? Hoe bewegen zij zich door conversiepaden? Zorgen bepaalde kleuren of teksten voor méér aanvragen of aankopen?
Dit alles optimaliseer je. Dat heet CRO (Conversion Rate Optimization). Ervoor zorgen dat het percentage bezoekers dat een gewenste actie uitvoert op je website, stijgt. En dat met doorgaans subtiele aanpassingen die zorgen voor veel impact.
Dit wil ikMet conversieoptimalisatie (CRO) zorgen we dat jij:
Hoe doen we dit? Data is het toverwoord. Dankzij slimme analyses en tests leggen we de rode loper uit voor betere resultaten. Zodat je website voor je wérkt.
Verkrijg inzicht dankzij slimme A/B-tests
Verzamelen, rapporteren en analyseren
Optimaliseren doe je vanuit een startpunt, en dat punt begint bij het juist interpreteren van data. Benieuwd hoe wij zo’n analyse uitvoeren?