Vragen over Google Advertising? Neem contact met Laura op!
Jouw brug naar zakelijke connecties en leads.
LinkedIn advertising door AfixStel je voor dat je op een beurs staat, omringd door professionals uit jouw branche – dit is vergelijkbaar met de kracht van LinkedIn advertising. Met een zee van potentiële connecties, is LinkedIn het speelveld om rechtstreeks in contact te komen met potentiële medewerkers, besluitnemers en andere professionals. Geen vluchtige likes, maar langetermijnrelaties en kwalitatieve potentiële leads.
Durf je de sprong in het diepe te wagen met een leadership-campagne om jezelf als specialist op de kaart te zetten? Of zet je een magnetische vacature-campagne online om toptalent binnen te hengelen? Of waarom niet allebei? Op LinkedIn zijn de mogelijkheden eindeloos, zolang je jouw doel voor ogen hebt!
Leg jouw vraagstuk voorTerwijl het bij Facebook en Instagram draait om gelikte productfotografie en overtuigende dienstoplossingen, focust LinkedIn zich op carrière en business. Het is de ontmoetingsplaats voor ambitieuze mensen die gedreven zijn om te groeien en te netwerken. LinkedIn advertising is een strategische co-piloot, die je navigeert naar nieuwe klanten, krachtige leads en zorgt voor waardevolle conversies.
Laat je advertenties zien aan degene die ertoe doet, bijvoorbeeld jouw buyer persona. Hierdoor wordt jouw investering niet verspild aan verkeerde ogen. Waar andere social kanalen geslacht, leeftijd of algemene interesses als voornaamste criteria hebben, gaat LinkedIn enkele stappen verder. Denk aan gerichte targeting op IT-managers in middelgrote bedrijven in de Randstad. Of marketingprofessionals met ten minste 5 jaar ervaring in de voedsel- en drankindustrie. Alles is mogelijk!
LinkedIn is meer dan alleen netwerken, het is een essentieel instrument om jouw merk of bedrijf op de kaart te zetten. Ontdek de 4 voordelen van LinkedIn advertising:
Voordat je begint met adverteren op LinkedIn, bepalen we net als op andere platforms eerst je campagnedoelstelling. Zo kunnen we ons richten op het verhogen van merkbekendheid, aantrekken van websitebezoekers of het genereren van leads.
Met de juiste biedstrategie, zoals kosten per klik (CPC) of kosten per impressie (CPM), zoeken we naar de beste campagnestrategie. Door continu te monitoren en te optimaliseren bepalen we samen de beste aanpak voor jouw bedrijf!
Wil jij jouw bedrijf, product of dienst laten zien aan een groot publiek waarbij relatie en ambitie centraal staat? Onze LinkedIn-geeks helpen bij elke stap en begeleiden je tijdens het hele proces. Van het selecteren van je doelgroep en het opstellen van je advertentie tot het bijstellen van je campagnes en het evalueren van de resultaten. Of je nu lokaal of internationaal zichtbaar wilt zijn, samen gaan we voor online succes!
Kan ik A/B-testen uitvoeren op LinkedIn om te ontdekken welke advertentie het beste werkt?
Met LinkedIn advertising kun je A/B-testen uitvoeren. Hoe het werkt? Je maakt twee versies van je advertentie en laat elke versie aan een andere groep mensen zien. Door te experimenteren met verschillende varianten kom je erachter wat voor jou werkt!
Kan ik LinkedIn advertising inzetten voor het werven van personeel?
LinkedIn is de plek voor het binnenhalen van nieuwe werknemers. Gebruik gesponsorde content om je vacatures te boosten. Of probeer Sponsored InMail om rechtstreeks toffe berichten te sturen naar potentiële nieuwe talenten.
Hoeveel kost het adverteren op LinkedIn?
Adverteren op LinkedIn kost geld. De kosten hangen af van het biedsysteem en de concurrentie. Je kunt bieden op basis van kosten per klik (CPC) of kosten per impressie (CPM). Ook hangt het af van de kwaliteit van de advertentie, de doelgroep en het budget.
Hebben jullie succesverhalen van jullie partners die LinkedIn advertenties hebben ingezet?
Diverse partners hebben wij mogen begeleiden en ondersteunen bij het opzetten van LinkedIn campagnes. Voor Bonton hebben we in de 2de maand 139 websitebezoeken kunnen realiseren tegen een gemiddelde Cost Per Click (CPC) van € 2,36. Benieuwd naar de case?