Ze is een SEA specialist met een olifantengeheugen en wordt daarom ook wel Het Orakel genoemd door haar collega’s.
Remarketing. Het opnieuw benaderen van jouw (potentiële) klant. Irritant? Dat kun je voorkomen.
Zo doen we datOké. Gemiddeld converteert slechts 2% bij een eerste bezoek. 2%! Dat is niks. Via Remarketing benader je de overige 98% opnieuw. Het doel? Conversie, conversie, conversie.
Kansen besprekenRemarketing: jouw online marketing budget alleen besteden aan geïnteresseerd publiek.
Adverteer je in Google? Dan kun je met Remarketing Lists Search Ads (RLSA) aangepaste advertenties tonen aan de mensen die jouw website al eens hebben bezocht en bereid zijn te converteren.
Overtuig winkelwagen-verlaters of afhakers op deze manier toch nog.
Social media wordt over het algemeen vluchtig geconsumeerd. Hoe val je op? Hoe zorg je ervoor dat jouw merk wordt overwogen bij een volgende aankoop of beslissing? Remarketing does the trick, wij weten hoe.
Je kent ze wel, de banners die je ziet op websites als Nu.nl. Overal waar jij je over het internet beweegt, achtervolgen de banners je. Dat doen wij ook, maar we slaan er niet in door. Herhaling heeft kracht, overdadige herhaling niet.
Remarketing via het Google Display Netwerk is één van de meest gebruikte methodes. Wist je ook dat we remarketing kunnen toepassen over meerdere apparaten? Dat is cross device remarketing.
Dynamische remarketingDeze aanpak werkt het best
Omnichannel: een boodschap verspreiden over meerdere kanalen zodat je optimaal zichtbaar bent. Waar ook remarketing een belangrijk onderdeel van is. Check hoe we dat doen.