Ze is een SEA specialist met een olifantengeheugen en wordt daarom ook wel Het Orakel genoemd door haar collega’s.
YouTube is de op één na grootste zoekmachine. Nederlanders besteden gemiddeld 40 minuten per dag aan het bekijken van video’s op YouTube.
Even googlenDie vele zoekopdrachten zijn niet heel gek, want we stellen de een na de andere vraag aan Google en YouTube. Google: “Waarom heet het coronavirus?” was één van de meest gestelde vragen afgelopen jaar in Nederland. Via Google vind je dat paar schoenen dat je iemand hebt zien dragen en krijg je antwoord op veel van de vragen die je hebt. Op YouTube krijg je antwoord op de vraag: “Hoe vervang ik mijn autokoplamp?” of vind je dat ene filmpje van een recept die je graag wilt uitproberen.
Fun fact
Op YouTube is de meeste bekeken video het kinderliedje Baby Shark. De video is ruim 7,7 miljard keer bekeken en verslaat hier tot nu toe despacito.
Benieuwd hoe jouw bedrijf beter gevonden kan worden in Google?