Van die gasten die super goed kunnen verkopen, je kent ze wel. Precies daarnaar waren Rik en Denny van InterSales Company op zoek. Als werving- en selectiebureau brengen ze openstaande sales vacatures graag onder de aandacht. Maarja, spring er maar eens uit met een toffe website.
De website werd volledig op maat gemaakt door Afix, met zelfs een nieuw logo. Snel schakelen dus, want we zijn buren in het Smart Business Center.
We stelden de gebruiker van de website centraal, zodat het super makkelijk werd om te kunnen solliciteren of gewoon een mailtje te sturen. Heel laagdrempelig en lekker persoonlijk.
Er is ook een klantenpagina. Daarop zie je welke bedrijven gebruik maken van de diensten van Intersales Company. Handig om nieuwe klanten aan te trekken. De recensies geven weer die persoonlijke touch.
We waren toe aan een moderne, frisse nieuwe website. Afix heeft voor ons de juiste look & feel gecreëerd. Dat samen met de laatste technologische snufjes zorgde ervoor dat we trots zijn op het eindresultaat. Resultaat dat is terug te zien in de bezoekersaantallen. – Rik Stigter
Wist je trouwens dat ze alleen maar positieve reacties op hun website hebben gehad? Zie bijvoorbeeld deze post van Denny op LinkedIn.