De uitdaging
Bij De Heij, een oer-Hollands familiebedrijf uit de kop van Noord-Holland, doen ze niet aan financieel jargon. Ze zijn toegankelijk en menselijk, de vriendelijke gidsen in de wereld van hypotheken, verzekeringen, pensioenen en bankzaken. Toen het tijd was om hun website een nieuw jasje te geven, stapte Afix in hun wereld.
De website van De Heij Adviesgroep is onderscheidend in eenvoud. Gebruiksgemak is pijler nummer 1. De bezoeker die op zoek is naar informatie, wil dit makkelijk en snel kunnen vinden. Zelf zijn gegevens aanpassen, actuele informatie vinden of gebruikmaken van de chat..
De nieuwe website moest een frisse uitstraling hebben en bovendien gebruiksvriendelijk zijn. Klanten moeten snel en eenvoudig de informatie vinden die ze zochten. Afix zorgde voor een intuïtief navigatiemenu en duidelijke call-to-action-knoppen, zodat bezoekers gemakkelijk contact kunnen opnemen met De Heij voor meer informatie of advies.
Om het menselijke gezicht van De Heij te benadrukken, hebben we een warme, benaderbare sfeer gecreëerd op de website. Dit deden we met authentieke teamfoto’s, klantverhalen en persoonlijke quotes, waardoor bezoekers een goed beeld krijgen van het team achter De Heij en aangemoedigd worden om persoonlijk contact op te nemen.
Eindresultaat: financieel advies met een menselijk gezicht
Het resultaat van onze samenwerking is een website die precies het karakter van De Heij weerspiegelt. Het is een mix van gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid en persoonlijkheid. Een plek waar financieel advies persoonlijk, helder en menselijk wordt. Neem een kijkje en ervaar zelf de warmte van De Heij!